REBELLiON verplaatst naar 19 november 2022

Alle tickets blijven geldig. Je hoeft hier niets voor te doen.

Na alle mogelijke scenario’s te hebben onderzocht, zijn wij van mening dat het helaas niet mogelijk is om op een andere datum dezelfde kwaliteit te kunnen bieden die jullie van ons gewend zijn. Daarom hebben wij besloten om REBELLiON te verplaatsen naar 19 november 2022.

Het doet pijn om nog een heel jaar te moeten wachten tot wij elkaar bij ‘The Dome’ zullen ontmoeten. We zijn dan ook erg blij met de massale hoeveelheid berichten die we van jullie gekregen hebben, deze geven ons de motivatie om ons weer op de toekomst te richten.

Ticket Informatie
Alle tickets die gekocht zijn voor REBELLiON – One With The Tribe blijven automatisch geldig voor REBELLiON 2022 op 19 november, hier hoef je verder niets voor te doen.

Zie jij geen mogelijkheid om REBELLiON 2022 te bezoeken op de nieuwe datum? Dan is het mogelijk om een refund aan te vragen. Onthoud wel dat je hiermee jouw gereserveerde plek voor de uitverkochte editie van REBELLiON kwijt bent. Iedereen die een order heeft geplaatst, (dus alleen de hoofdboeker) heeft een e-mail ontvangen met meer informatie over het aanvragen van een refund.

Let op: geef je keuze uiterlijk vóór 20 december 2021 door. Hierna wordt jouw ticket automatisch omgezet naar een ticket voor REBELLiON 2022 en is het niet langer mogelijk om een refund aan te vragen.

We hopen jullie allemaal weer te zien in de REBELLiON en REBORN RAW area op REBiRTH Festival 2022 of bij een van onze andere evenementen!

Ticket FAQ

  • ► Ik heb geen e-mail ontvangen

    De e-mail is verstuurd naar degene die de ticket(s) heeft gekocht. Heeft iemand anders dus een ticket voor jou gekocht, dan heeft de koper hiervan een e-mail ontvangen. 

    Heb je zelf de tickets gekocht en heb je geen e-mail gehad? 

    Dan is het mogelijk dat de e-mail binnen is gekomen in je SPAM inbox. Is de e-mail ook niet binnengekomen in je SPAM inbox, stuur dan een e-mail naar info@jointherebellion.nl.

  • ► Welke tickets zijn er geldig voor volgend jaar?

    Alle entree tickets, parkeertickets en pendelbus tickets gekocht in onze officiële Ticketshop en via Appic. Het is niet mogelijk om je aanbetaling terug te krijgen als je het restbedrag niet hebt betaald.

  • ► Ik heb alleen een aanbetaling gedaan, kan ik daar een refund voor krijgen?

    Zoals vooraf gecommuniceerd is het niet mogelijk om een refund aan te vragen voor je aanbetaling als je de restbetaling niet hebt voldaan.

  • ► Ik heb gebruik gemaakt van Refund Protection toen ik mijn ticket gekocht, wat nu?

    Refund Protection is een service aangeboden vanuit Paylogic. Wanneer je hier vragen over hebt dien je contact op te nemen met Booking Protect via deze website. Wij kunnen je daar niet verder bij helpen.

  • ► Moet ik mijn ticket(s) nog personaliseren?

    Het blijft mogelijk om je tickets voor REBELLiON te personaliseren maar het is ook mogelijk om dit later te doen. Let wel op, je tickets worden pas uitgestuurd zodra je tickets gepersonaliseerd zijn. Volg hiervoor de volgende stappen:

    1: Klik op de ‘personaliseren’ knop in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen van Paylogic zodra je de tickets had gekocht;
    2: Klik op ‘Personaliseren’ op de Order Status website;
    3: Je moet eerst je eigen ticket ‘claimen’, click op de ‘claim’ button;
    4: Selecteer het ticket en vul je eigen correcte persoonlijke gegevens in, klik hierna op bevestig;
    5: Klik hierna op ‘Verzenden’ om de tickets naar je vrienden te versturen;
    6: Selecteer het ticket, vul de correcte gegevens van het persoon in voor wie het ticket bestemd is;
    7: Klik op de ‘Bevestig’ knop en je bent klaar.
    Als je meerdere tickets hebt gekocht, herhaal dan stap 6.

  • ► Wanneer ontvang ik mijn tickets?

    De tickets voor REBELLiON – One With The Tribe worden 1 week voor het evenement verstuurd mits je, je tickets gepersonaliseerd hebt. 

  • ► Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd maar ze staan op de verkeerde naam, wat nu?

    Als je de verkeerde naam op een reeds gepersonaliseerd ticket hebt staan dan kun je dit veranderen via de ‘Name Change Module’ van Paylogic. Het is namelijk verplicht om het ticket op de juiste naam te hebben staan. Het is mogelijk om de naam op je ticket te veranderen 1 week voor REBELLiON, zodra de tickets verstuurd zijn.

  • ► Ik zie écht geen mogelijkheid om REBELLiON 2022 te bezoeken.

    Dat is jammer! Wellicht kun je dan je ticket verkopen aan een van je vrienden? Anders is het mogelijk om een refund aan te vragen. 

    Alleen de hoofdboeker van de tickets kan een refund aanvragen, diegene heeft hierover een e-mail ontvangen met meer informatie. Let op: je kan alleen een refund aanvragen voor de volledige order dus niet voor losse tickets. 

    Je kan een refund aanvragen tot 20 december. Heb je geen refund aangevraagd voor deze datum dan is je ticket automatisch omgezet in een ticket voor REBELLiON 2022 en is het niet meer mogelijk om een refund aan te vragen. 

  • ► Ik heb een busreis via een externe travel partner geboekt, wat nu?

    Neem hiervoor contact op met de desbetreffende partner, zij kunnen je verder helpen! 

  • ► Ik wil (een deel van) mijn order doneren aan REBELLiON

    Kun je volgend jaar niet aanwezig zijn bij REBELLiON en wil jij ons een extra steuntje in de rug geven? Dan is het ook mogelijk om (een deel van) je order te doneren. Daar zullen we je eeuwig dankbaar voor zijn! ❤️ 

    Neem hiervoor contact met ons op via info@jointherebellion.nl.

  • ► Ik heb zelf een hotel of vlucht geboekt, krijg ik mijn geld terug?

     

    Helaas is dit via ons niet mogelijk, ook kunnen wij hier geen bemiddelende rol in spelen. 

  • ► Contact

    Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via info@jointherebellion.nl of Facebook Messenger.